Enough for now

Hej!
Tänkte skriva lite granna, kommer säkrt ploppa in ett antal inlägg idag, eftersom jag har inte har något att göra. Vet att de är alla hjärtans dag, och jag ska vara själv hahaha mobbad? nej då. Jag orkar änd inte hittpå nått med någon, så whatever, sen så är alla hjärtans dag såååååå överskattat, förstår inte meningen bara! lite extra kärleksfull kan jag väl vara, fick nyss ett sms av Robinbröör " glad alla<3'sdag <3 <3 " pluffe då! :) kommer säker bli ett über långt inlägg, för jag har lust att skriva haha.. men lägger in massa bilder sen så de blir roligt att läsa! Btw, ser ni att jag har breddat bloggen en aning? orkade inte ändra de andra bilderna, men dem jag har ändrat är senaste inlägget, så bilderna blir bättre nu. bra va? - ja. Igår, hade jag super kul med ellen, vi dkrattade som vanligt, grät, prata, var bara vi helt enkelt! vi vaknade vid tio kanske? gick upp och åt en dundar frulle måste jag säga, herregud vad jag käkade. Men iallafall, nu ska jag inte babbla på, nu kommer lite bilder.. ;




Vi fotade inte så jätte mycket, eller iallafall inte jag, och när jag väl fotade var de mig själv hahahaa.. Så, det blev inte så jätte mycket bilder, men de får ni leva med. tror jag ska sätta på mig lite smink ( ser ut som en lodis, ) och dra ut och fota lite senare. heidå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0