10 timmar på lidingö.

Inte alls lika kul som det låter hah! tio timmar jävla innebandy kurs, jag måste ta grönt kort eftersom jag har ett eget lag och tränar. Därför har jag inte bloggat något idag, min helg är typ helt död -. , idag var de den där jävla tio timmar kursen imorgon är det match mitt på dagen, men visst match är kul kul! Sak höra med ellen om hon vill ses lite senare, för jag har ingen lust att bara sitta hemma-.

- Om du bara viste hur mycket jag behöver dig i mitt liv. Efter alla gånger jag falligt ner, har du vart min klippa och jagh ar kunnat luta mig på dig, du är en av de finaste och bästa jag har. Jag blir så grymt ledsen när du känner som du gör, och du vet hur jag känner för allting, och jag vet hur du känner. Det är inte lätt för dig, du kanske inte kan säga ifrån. Men det är okej, så länge jag har dig är jag okej! Om du bara viste hur mycket jag älskar dig, ja, om du bara viste. Men det gör du inte. Och jag kan inte förklara, inte ens med dessa ord, kommer du förstå den kärleken jag känner för dig. Du är en av mina bästavänner, en av alla dessa få. Du är så jävla bra, så jävla fukking bra. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0