Jag saknar min fluff.

Lite längtar jag till skolan då jag får träffa dig igen, (du vet att du är en av dem tre jag kna lita på! ) Hoppas du har de toppen hos Johan, och jag är sjukt glad för din skulle!

Hejsanhallå.
Sitter och tittar på någon film på sexan som nyss började snackar med en pöjk också de är flummigt. Imorgon ska jag vara med Jenny, ska till forum och köpa en skjorta. Sen ska vi väl bara mysa och ha de kul. Länge sen vi var med varandra. Men nu ska vi äntligen ses igen! Ska kanske på middag imorgon, men vill inte följa med. så de är fortfarande oklart om jag behlver eller inte. Men nu ska jag gå ner, koka te. Och hämte påskmust, (jag gillar inte cola, men jag älskar påskmust! ) BAAAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0