i wish i was gud.

Ignorera att jag ser ut som en anka.

Hej pch godmorgon.
bara jag som är helt pisst här i stockholm, nacka, lännersta? det snöar. HALLÅÅÅÅÅ. Det var typ vår nyss, all snö var nästan borta. Jag åkte moppe igår, moppe. Fattar ni. Nu snöar de. Är sjukt arg.. ska inte gå upp ur sängen på hela dagen, förutom för att äta och städa. Fick voddler igår av Fredrik (thanks sweetie) Jag gick inte och la mig fören två. Bra alice, hae tänkt att ringa Ludvig vid två, men jag orkade verkligen inte prata tyst. Så då var de ingen idé (om du läser de här, förlåt heh) Men chattae iallafall med Emil ett tag. Men nu orkar jag inte skriva mer. baay

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, yes, du ser rätt brallis! :) <3

2010-04-08 @ 11:55:03
URL: http://ebbasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0